Müthiş bir Odaklanma Yöntemi - Kırmızı Ağaç Tekniği

174 B görünümler16

    ►instagram: HikmetAnilOztekin
    Konu ne olursa olsun insan bazen kendini çok motive ve odaklanmış hisseder. Zaten o anların sayısı artırıp genele yayabilsek bunu bi başarabilsek altından kalkamayacağımız iş yok. İşte sorun tam da bu. O odağı nasıl kaybetmeden tutabileceğiz. Hayatınız boyunca unutmayacağınız görsel bir yöntem gösterdim bu videoda size. Bir yerde de duymuş olamazsınız çünkü üniversiteye hazırlanırken kendi geliştirdiğim bir yöntemdi sonra da sadece derslerde değil hayatımın her alanında kullandım.
    Odaklanma yöntemimizin ismi Kırmızı Ağaç Tekniği. Ancak ormana girdiğinizde çok normal olarak oradaki güzellikler, mucize gibi bitkiler, ağaçlar, ilk kez gördüğünüz hayvanlar ilginizi geçiyor. Ormanda bir kırmızı ağaç var ve sen ormana o ağacı bulmak için girdin. Sonra birden aklınıza geliyor. Kırmızı ağaç. Ben onun için gelmiştim buraya. Hemen toparlanıp tekrar gözleriniz kırmızı ağacı aramaya koyuluyor. Tabi orman durmaz o sürekli sizin ilginizi çekmeye çalışıyor, sana meyvelerini sunuyor, hayvanlarını sunuyor, nehirlerini sunuyor. Ama bu tekniği bilenler bu oyunlara gelmiyor, napıyoruz kırmızı ağaç diyorsun ve hepsini elinin tersiyle iterek hedefe devam ediyorsun.
    Nasıl odaklanabiliriz, odaklanma sorunu, konsantrasyon sorunu, konsantre olma, konsantre olma teknikleri, odaklanma teknikleri gibi sorularınıza kırmızı ağaç tekniği ilaç gibi gelecek.
    Sanıyorum ki ne bu kırmızı ağaç tekniğini ne de bu padişahla köle hikayesini unutmazsınız. Şimdi ben size bir derse odaklanma tekniği gibi anlattım ama bu örneği ders çalışmaktan, sivil hayattaki projelere, startup girişimlere, akademik çalışmalara, her yere uyarlayabilirsiniz. Hatta hayatınıza bi rutin oturtmaya, alışkanlık kazanmaya, hayat amacınıza, ibadetlerinize bile uyarlayabilirsiniz. Kırmızı ağaç tekniğini uygularken 3 tane de tüyo verdim yine videoda onları izleyebilirsiniz.
    Haftaiçi bu tarz gelişim videoları paylaşıyorum, cumartesi de yaklaşık bir yıldır değişen yeni hayatımla keşfettiklerimi paylaşıyorum. Sadeliği, minimalizmi konuşuyoruz. Buralarda olursanız hepbirlikte öğrenip keşfedebiliriz...
    MİNİMALİZM SERİSİ: bit.ly/MinimalizmSerisi
    EĞİTİM SERİSİ: bit.ly/EğitimSerisi
    Yayınlanmış Kitaplarım (toplam baskılar 2 milyonu geçmiştir)
    ► Elif gibi Sevmek - nefes
    ► Elif gibi Sevmek - dem
    ► Eyvallah - seyyah
    ► Eyvallah - birlik dükkanı
    ► Fesleğen
    ► Sufisözlük
    ► Yeni kitap 2020 nisandı corona sebebiyle eylüle ertelendi.
    İmzalı Kitaplarım: bit.ly/İmzalıKitaplar
    Türkiye sipariş: bit.ly/EnUygunSet
    Avrupa sipariş: bit.ly/AvrupaSet
    ► Alt yazı ve çeviriler ekibimize katıl
    trlocal.info_cs_panel?tab=2&c=UCr6x-Nmvmbr3BbZyYAbHFDg
    Bu kanalda başarı, verimli çalışma, motivasyon gibi konulara değiniyorum. Aynı zamanda yaşam felsefimi insanlara aktarmaya çalışıyorum. Nedir o? Etrafından dolaşırsak az çoktur, minimalizm, sade yaşamak, azdaki çoğu görmek, anlamlı yaşamak, sorgulayarak ve severek yaşamak gibi kelimeleri kullanabilirim. Hayat zor gibi gözükse de sadedir...
    Hikmet Anıl Öztekin
    Ne için varsan, O'nun için yaşa.
    www.hikmetaniloztekin.com

    katma 6 aylar önce

    YORUMLAR

    1. mehmet doğukan

      2x hizda izliyorum hala yavas :(

    2. Esra Lfkz

    3. Esra Lfkz

    4. Pc Kafası

      Ya dikkatinin dağıldığını farketmezsen 🧐

    5. Musa Özgen

      Tebrikler.Teşekkürler.Çok hoş.

    6. Hivi Yesil

      abi sen buralarda harcanıyorsun yazar olsana kendini geliştirme kitapları filan yazarsın

      1. Hivi Yesil

        @Gamze Köklü teşekkür ederim

      2. Gamze Köklü

        Aynı zamanda yazar zaten ☺️.

    7. HeaveN

      Teşekkür ederim Anıl abi

    8. OYUN DELİSİ

      Ben daha videeyu dinlemiyom

    9. Yılmaz Ünder

      İşin yoksa bırde kırmızı ağaca odaklan Hiç işe yaramaz

    10. Ramazan Tekdal

      Odaklanmış halde soru çözerken aklıma kırmızı ağaç gelse varyaaaaaaaaaa😡

    11. Hürrem Kocadağ

      Sizi geç keşfetmiş olmak üzücü ama tam da zamanında keşfettim süpersiniz sizin gibi insanlara bayılıyorum 😊🥰

    12. Meryem Abdulmulim

      tam kendime sarimsizlyim hissedersem tam sizi kirmiz agac dyudumusam basak bir kisi kendime duygyulunum

    13. Meryem Abdulmulim

      cok tesekkur ederim sizi bu dunyada olmasa biz nasil dogru yollmuz bulacagiz

    14. Arife Aksongur

      Ders çalışmak için oturduğum masada canım bir an hiçbir şey yapmak istemedi çünkü almam gereken notlar birikti. Sizin videonuzu izledim. Şimdi kırmızı ağacıma gidiyorum. :) İyi ki varsınız.

    15. Ethem ERSÖZ

      *Bilginin bu tarzını dinlemek insana huzur veriyo*

    16. Allah var gam yok

      Hayata geliş amacımızıda bu dünyaya dalarak unutuyoruz.ben bu dünyaya niye geldim amacım ne .KUL olmak Allaha kul olmak değilmiydi tek amacım.Kul olmanın verdiği sorumluluklarımla yaşamımı sürdürmek değilmiydi amacım.Amacımız tek amacımız Allahın rızasını kazanmak.KULLUĞUNU unutmayan müminlere selam olsun.

    17. Hünkar Temel

      Çok güzel bi taktik deniyicem

    18. up2lkadir

      havuz problemleri kalktı allahtan kdkskx

    19. Zeynep Pulgat

      çok güzel bir hikaye teşekkürler

    20. Ottoman 1907 Fenerbahçe

      odaklanma sorunu gerçekten hayatımızda olumsuz etkileri oluyor ehliyet için 4 defa sınava girdim aracı güzel sürüyorum ama bir anlık dikkat dağınıklığı herşeyi mahvediyor son sınava girmeden önce işsiz kaldım onunda etkisi oldu sanırım onun üstünede hem ehliyet alamadım hem de zar zor kazandığım paralar boşu boşuna gitti aklıma geldikçe gücüme gidiyor ama yapacak birşey yok yinede şükür bu halime inşallah odaklanma sorununa bir çare bulurum.

    21. Kırmızı Agaç

      Vay Be Benim Tekniğim Mi Varmış :D

    22. Sofia Jamal

      Muthiş!

    23. Elif Yılmaz

      Ya siz harikasınız keşke sizin gibi 1 tane insan hayatımda olsa ama yok işte !

    24. Sude Gök

      Çooooook teşekkürleeeer :)

    25. Edanur Dönmez

      Kırmızı ağaç yerine hedefledigin meslegin resmini assak olurmu

    26. İrem ışık

      MÜTHİŞ

    27. samet ünal

      Allah razı olsun abi 😊

    28. merve

      Bende masa başına anıl abiyi dinlemeye gelmiştim diyerek başlıyorum 🥰☺️☺️

    29. Esra Ergun

      Kırmızı ağaç diye diye kpss sürecim geçti dua edin lütfen gözümü kırmızı ağaç diye açtım gerçekten işe yarıyor herkese tavsiye ederim panoma kırmızı bir ağaç çizip gözümün önüne koydum hep deneylendi ve onaylandı mükemmelsiniz Allah razı olsun

    30. dilara kocaman

      Ritüel yaparken odaklanamayanlar için burdayım 😂

    31. Zeynep Sığınır

      Dinledim kırmızı ağaç tekniği çok güzel anlattınız normalde dersin başına oturunca çok odaklanabilen biri değilim ama şuan bu videoyu dinleyerek bana öyle bir çalışma iştahı geldi ki anlatamam ağzınıza yüreğinize sağlık ☺️

    32. bouhrake

      Videoyu izlerken yorumlara dalıp gittim videoyu izlemek yerine ben yapamıyorum bu tekniği abi

    33. Soner ARI

      Bir sürü video var hepsini izlemek istiyorum

    34. Tr

      Super

    35. fatma tanışman

      Çalışma masama kırmızı ağaç resmi yapıltıracam ve ders çalışmama motive olucam teşekkğrler

    36. Mürüvvet Adanir

      Slm evet bu yöntemi ben de ilk defa duydum. Bu yöntem bana büyük taslar isminde bir yaziyi hatirlatti. Google hayatimizdaki büyük taslar diye yazarsanız yaziyi okuyabilirsiniz. Mantik hemen hemen ayni. Ve bu yöntem gibi... Cok mantikli ve faydali.

    37. Kader Yılmaz

      Bu hayatta neye odaklanırsan onu elde edersin. Bu yüzden artık istediklerine odaklanmaya başlarsan, iyi edersin 😉

    38. Gülsüm Kudretoğlu

      İlk defa izliyorum. İyi ki denk geldim. Sürekli ve düzenli takip etmek istiyorum. Emeğinize sağlık efendim.

    39. Bextiyar Balizade

      Cok iyi👍

    40. Sema Nur

      Atalarımız çok öncelerden bu yöntemi kızıl epma adı altında uygulamışlardır . Dikkatinize

    41. Mustafa

      Ormanda kayboldum beyler.

    42. dusuncelikisi

      Bu eski bir teknik Kızılelma diye bilinen kavram Türklerin ülküsü yani

    43. Süeda

      1:52 dmösöznxmx çok iyi ya

    44. YusifKerim Qerimov

      Ömrümde ilk defe Nihat hatipoğluna ve size yorum yazıram ✌de Allah her iki dünyanızı cennet etsin inş.....

    45. Mrv Bskyl

      Videoların çok değerli harikasın !

    46. Melek safarova

      KIRMIZI AGAC!

    47. Abdullah Haznedar

      Bi ara aveanın kırmızı diye bi reklamı vardı o geldi aklıma :P

    48. Betül

      Çok oyalanmadan kırmızı ağacı bulmaya gidiyorum 😁

    49. Betül

      👌🏻👌🏻👌🏻

    50. Sonradan Gurme

      Sanırım DEHB rahatsızlığı yaşayan kişi sayısı tahmin edilenden çok çok fazla.

    51. Hat İce

      Neden kırmızı ağaç? Başka renk değil de, onu tercih ettiniz bir sebebi var mı?

      1. Way Rail

        Bence daha cekici oluyor.

    52. Nalin Arı

      Alelâde olmayan bu yöntem için teşekkürler.🙏🏻

    53. GÜNEŞ GÜNEŞ

      Bu yöntem bana çok yarar sağladı bende kendi kırmızı agacımı çizdim her gördüğümde hedefimi hattırlıyor ve daha çok motive oluyorum sağol abi

    54. GÜNEŞ GÜNEŞ

      Bu yöntem bana çok yarar sağladı bende kendi kırmızı agacımı çizdim her gördüğümde hedefimi hattırlıyor ve daha çok motive oluyorum sağol abi

    55. R T

      Havuz problemleri de kalktı abi sbsjjzjz

    56. Gamze Jm

      Teşekkürler sizin sayenizde motive oluyorum lgs yks için stres heyecan yapmamak için videolar atarmısınız

    57. Night

      Seni izlerken kendime kırmızı ağaç diyip derse döndüm abi🤣

    58. Night

      Hem güldüren hem düşündüren adam💙 hele 1.45 ve o masal Allahım🤣

    59. Yasin Balcılar

      Bu videoyu izlerken bile odaklanamıyorum

    60. ayse ballı

      Hic bi ise yaramadi 😔

      1. Way Rail

        Çünkü odaklamadın,pomodoro teknigi ile yap bence

    61. Muhammed Talha Savran

      Tenkx

    62. Gamze Mişe

      telefonun bilgisayarın ekranlarına yeşil ağaçların arasına kaynamış kırmızı bir ağaç resmi koydum ki her baktığımda o anki hedefimin tek olması gerektiğini hatırlıyım :)

    63. Aciz kul

      Kırmızı ağaç 🎑

    64. Yusuf Demir

      1 milyon olmana 5 bin abone kaldı inş olursun

    65. E. sillage

      ❤❤❤

    66. Martin Mrt

      Tebrikler kardeşim

    67. Hayda Bree

      TRlocal'a bir şeyi araştırmak için girmiştim. Bu videoya rast geldim, izlerken araştırma yapmam gereken şey aklıma geldi :). Hemen amacıma yöneliyorum, teşekkürler :)

    68. Ambargo

      e bu bildiğin kızıl elma gibi bişey

    69. Üveys ATMACA

      Muvaffakiyet Allahindir bunu idrakinda olan insanlarin Allah azzeve cellenin yardimi olmadan hic bir iste basarili olamayacağini ve biz niyetten ve seferden zaferinde Allah'a ait oldugunu bilmeliki her iste muzaffer olunsun. Asli budur yoksa bu sorumluluğu başarinin yükünüde omuzlamaya calisanlar altinda ezilir kalir.

    70. Rana Topal

      Off aşığım sana ya

    71. ahmet götürler

      Abi sen podcastte neden yoksun. İnternetimiz minimal:)

    72. Atakan Güser İlim Dağıtma

      Uykum geldi.

    73. Kahraman Kaya

      aklima kirmizi agac geldi videoyu kapattim

    74. Ahmet Navıd

      Thank you so much 😊

    75. Hayrunisa

      Odaklanma sorunum son zamanlarda arttı ve bunu hemen farkedince buraya koştum . Gerçekten çok teşekkürler ❤️. Bunun dışında kendim keşfettim bunu , mesela günlük yapacaklarınızı bir listeye yazın ve kendinizi motive etmek ve daha çok çalışıp motive olmak için gün sonunda o kağıdıyırtın ve o kağıt sesi bile insanı rahatlatıyor . Mesela kağıt sesine de odaklanmaya çalışın ne olursa olsun birşeye odaklanmak için çabalayın . Denendi ve sonucu görüldü🙋🏻

    76. Enes dalar

      Çok güzel teknik benim çok işeme yarayacağı belli. Bu kadar karışık bir işte ancak böyle bir teknikle başa çıkabilirim.Allah razı olsun

    77. Ramal Ramal

      İşə yarayır

    78. Ramal Ramal

      Çox gözəl bir üsuldur həqiqətən

    79. #SHARP

      Hiç bir şeye odaklanmıyorum abi hiç bir şeye sadece bitmesini istiyorum içimde anlamlandıramadığım ve neye üzüldüğümü bilmediğim bir sıkıntı var hani böyle iç çekersiniz ve yüreğinize bir şey oturur ya her nefes aldığımda nefesimi yavaş yavaş verirken aynısı oluyor.Neye üzüldüğümü bilmiyorum tam olarak ama odaklanmıyorum hiç bir şeye ders çalışmaya çalışıyorum sonra buraya geliyorum abi ne yapacağım bilmiyorum.Her gün kendimi motive edip yarın daha iyi olacak diyorum ama kendim izin vermiyor.Ne yapacağım bilmiyorum 25 gün kala bu aptal psikolojiyle çalışmaya çalışıyorum ama kendimde değilim

    80. Furkan İnce

      Reis Barış Özcan dan daha iyisin

    81. Sudenur Şahin

      ve tüm gün kırmızı ağaç diye dolaşırsın...

    82. Ben Korecan Ömer

      Ah keşke ormandaki bir Kırmızı ağacı bulmak Kadar Kolay Olsa matematik-fizik

    83. hshshsh jsvshs d

      Çok iyi ya

    84. Nərmin Mehmanqızı

      Üniversite sınavlarına hazırlanıyorum.Virüsden dolayı farklı açıklamalar oluyo ve bu beni çok kötü yapıyor.Amma bu gün ne hikmetse şükürler olsun.Sizinle karışlaşdım.Ve artıq kötü olmuyorum.Kendime ve başaracama inanıyorum.😊 Mucize bu olsa gerek.... ❤

    85. Elif Gürbüz

      İyi ki varsın abi🙏🏻

    86. Arafat Ateş

      Hocam ben de ders çalışmak için oturdum bilgisayarın karşısına ama kendimi kırmızı ağaç tekniğini izlerken buldum şuan :)

    87. Tuğba

      Faydalıydı gerçekten teşekkür ederim 🙏🏻

    88. the warrior

      Hocam bu tekniği çok beğendim . Hayallerimin kafamda daha net hale gelmesine çok yardımci olduğunu düşünüyorum.Hatta kafamda bu agacin ismini şeklini yeniden tasarladim .Bana göre bu kırmızı ağaca zihnimde kendimce cennet azim ağacı olarak adlandırdım ve bu cennet ağacı her belanın zorluğun çaresinin bulunduğu bir ağaç .Tabi bu ağaci arayip bulmak çok kolay değil. Çünkü çevresinde çok fazla dikkat dağıtan eğlenceli olan şeyler ve seni arayışına engel olan türlü türlü etkenler var.Fakat eğer bu etkenleri görmezden gelip yolundan sapmayip sürekli azmederek aynı yolda devam edebilirsek bu ağaca ulasabiliriz . Herkesin derdinin çaresi bu ağaçta yani bir amacın hedefin varsa o senin cennet ağacında mevcut ona ulaşmak için bütün engelleri takılmadan geçerek ve düşe kalka ilerleyerek bu ağaca ulaşabiliriz.İnşallah herkes kendi cennet ağaçlarına ulaşabilir.

    89. fatmagül tosun

      Hikmet abi havuz problemleri çoktan kalktı haberin olsun :D

    90. BÜŞRA POLAT

      Allah razı olsun 🌺

    91. Murat x

      Havuz problemi kaldırıldı hocam 😊

    92. Hildegard Lilith

      Abi yalnız ağaç pembe renk

    93. Shahnoza Yuldasheva

      Cool!!!

    94. tuana Dmrl

      Tam ihtiyacım olduğu anda gördüm hızır gibisin abi çok sağol insanların parayla yaptığını karşılıksız yapıyorsun ABONE OL , BEĞEN, YORUM YAP ❤

    95. Pınar Taylan

      Hocam bir de kırmızı ağacı çizebilsek... üşenmemeyi de anlataydınız iyiydi

    96. Edanur Bayram

      ALLAH razı olsun

    97. NTA

      Odaklanma videosuna bile odaklanAmamak allahım yardım et...

      1. Regina George

        Bu ben

    98. Ceren Ünlü

      gerçek bi odaklanma problemleri olanlar bu videoyu bile tam izleyemez

    99. hlm

      Abi sınava hazırlanıyorum . Tam motive oldum diyorum ki niyet ettim ders çalışmaya diye annem çağırana kadar ve kardeşlerim gelip gidene dek motivasyon yerlebir oluyor

    100. Bilge Öztürk

      Kendime kırmızı ağaç çizdim "Ben bur ormana kırmızı ağacı bulmaya geldim"💪 Videoya kağıtta giren kırmızı ağaç biraz güldürmedi değil 😂