Erteleme Hastalığına Son Verecek 8 çözüm

360 B görünümler18

    Limbik Listem ile Frontal Lob terimlerinin ne olduğunu bilmiyorsanız bende erteleme hastalığı var demeniz normal. Bu iki terimleri doğru anlar ve videoda bahsedeceğim maddeleri dikkate alırsanız erteleme sorununu azaltacağınızı garanti ediyorum.
    1 deadline meselesi.
    2 olası erteleme ihtimallerini ortadan kaldır.
    3 Fili ye.
    4 süper bir alışkanlık ile çevreni şaşırt.
    5 Gelişimden duyulan acıdan zevk al.
    6 strese girme.
    7 Beynini manipüle et.
    8 Başkasına zarar vermek istemezsin.
    Bugünkü video benim için çok verimli geçti. Bilmiyorum fark ediyor musunuz ama her videomda ve kitaplarda sizi düşündürmeye çalışıyorum. İnsanın vizyonu büyüyünce yüzdüğü sular da büyüyor, büyük sularda yüzen insanların ertelemeye, tembelliğe, korkuya inanın vakti olmuyor. Hayatımdaki yürüttüğüm projelerdeki yükleri size anlatsam korkutucu gelebilir ama inanın bunu düşünmeye vaktim olmuyor, yapıp geçiyorum.
    Erteleme hastalığını konuştuk. Erteleme hastalığı nasıl biter, erteleme hastalığından nasıl kurtuluruz. Erteleme hastalığını çözüm önerileri ve erteleme hastalığı nasıl geçer gibi konularda erteleme üzerine bildiklerimi size anlattım. Umarım erteleme konusunda yaşadığınız sorunlara son verirsiniz ve bu video size yardımcı olur.
    Ertelemeyi nasıl bitiririz, dersin başına nasıl otururuz. Nasıl hırsla çalışır ve aksatmadan işlerimizi yaparız gibi konulara değindik.
    ►Instagram: HikmetAnilOztekin
    Yayınlanmış Kitaplarım:
    ► Elif gibi Sevmek
    ► Elif gibi Sevmek 2
    ► Eyvallah
    ► Eyvallah 2
    ► Fesleğen
    ► Sufisözlük
    ► YENİ KİTAP 2020 NİSAN'DI. KİTAP BİTTİ, VİRÜS DURUMUNUN GEÇİP HAYATIN NORMALE DÖNMESİNİ BEKLİYORUM. İLK UYGUN VAKİTTE ÇIKARTACAĞIM.
    Tüm kitaplarımın güncel versiyonlarını set olarak buradan alabilirsiniz: www.bkmkitap.com/hikmet-anil-oztekin-5-kitap-set
    ► Alt yazı ve çeviriler konusunda yardım etmek isterseniz;
    trlocal.info_cs_panel?tab=2&c=UCr6x-Nmvmbr3BbZyYAbHFDg
    Hikmet Anıl Öztekin
    Ne için varsan, O'nun için yaşa
    www.hikmetaniloztekin.com
    #erteleme

    katma Yıl önce

    YORUMLAR

    1. Sedef

      Bu video trendlere girmeli :) - videoyu beğen, - en az bir yorum at - instagram hikayende - ve whatsapp'tan bir kaç arkadaşınla paylaş.

      1. Cem Kara

        Kedi videolarını küçümsemeyelim Aydın abiiiiyyğğ🤣🤣

      2. Nurcin Ozturk

        Allah ebeden razı olsun. Cok belirleyici ve yol gösterici oldu. Kafamın içinde bir sürü yapmak istediklerim var ve gün icinde uçup gidiyordu. Bu listeyi oluşturmak inş. bir düzene koyar...Maymuna veda.

      3. Ayse Merve Cetin

        why????

      4. Bedirhan Özdemir

        Az ama öz bir izleyici kitlesi var böylesi daha iyi.

      5. hiç kimse

        Tmm

    2. Xeyyam Eminli

      Çok güzel video olmuş.Ellerine sağlık.😂😂😂

    3. Özlem Çaylak

      Esas ses ver 💕

    4. Deniz Gülbahar

      Hayalindeki insan olmayı tek bir şey engelleyebilir, o da Limbik sistemin kölesi olmak.

    5. Salah Ayyub

      kitaplarini almancaya cevirilsen cok sevinirim

    6. Muslima Muxtor

      Hocam ben her zaman vakit ayiramadigim ama çok istediğim dikiş'e ve erteledigim derslerime vakit ayırmak karar verdim

    7. rabia gümüş

      gerçekten süperdi bu video teşekkürler ☺️

    8. Halil Özcan

      Eyvallah

    9. İlyas İlhan

      site blok porgramları bilgisayar için baktım da bulamadım yardımcı olur musunuz bilen varsa ya da anıl hocam

    10. Sümeyra

      Ertleme videosunu bile erteliyorum. Yemek yapacam bana bu videoyu unutturmayin

    11. Kenan Aykul

      Ağzına sağlık

    12. Dünyaya _baxış _

      Anıl bey azerbaycanlıdı?

    13. Esra Lfkz

    14. Buse Demiray

      bana bir kaç tane site blok programlarını önerebilir misiniz?(ücretsiz ve güvenilir olsun)

    15. merve nur

      Dediklerinizi not ettigim bir defterim var :)

    16. Tariyel Abdulla

      Çok teşekkür ederim bizi bu kadar doğru yollara çekdiğiniz için😊.Bundan sonra youtubeye sadece sizi izlemek için,instagrama da post atmak için giricem ve 24 saatimi çookk değerli geçiriceğim😊💫.Sizi çook seviyorumm iyiki varsınız🥰

    17. Esma Baksi

      Bu kanaldan 1 ay boyunca her gün en az bir video izleyeceğime söz veriyorum

    18. Yıldırım Enes

      Daha sonra izle listesine ekledim, şaka şaka Çok güzel anlatmışsın yine Hikmet abi Allah razı olsun senden senin sayende inşallah bilgisayar mühendisi olacağım 4 yıl sonra TYT'den sonra görüşmek üzere 🌹🌄

    19. Mr. Rudder

      Allah senden razı olsun Anıl abi

    20. itsnotheda

      İşte bu hayatımı değiştirecek video! Bir şeye karar alırken hep farkındaydım kendi içimde savaş verdiğimin. Demekki maymunla frontal lobumun savaşıymış bu.

    21. Jess'

      How l Met Your Mother dizisii :,)) Bu aralar ingilizce geliştirmek için izlemeye başladım. Ve cidden teşekkürler video için. İçimde sönen şeyler canlandı ♡♡☆

    22. Edd Avros

      Ara ara gelip izleyecegim. Cok guzeldi!

    23. Sosyolog Gamze AKYOL FIRAT

      Hocam iki gündür videolarınızı izliyorum. Dünden beri bir eğitim bitirdim. Kaç zamandır ertelediklerime motivasyon oldunuz. Allah razı olsun, iyi ki varsınız 😌🍀

    24. Gulfidan Ağaoğlu

      👍👍

    25. Yeliz The_Time

      Ben de cok var erteleme .bu ay 3 kere randevu aldim doktora ama gene reddettim

    26. Ahmet Balcı

      Allah razı olsun...

    27. Ali emre ALAN

      Kendime hatırlatma 3 kasım 2020

    28. Numan Erçin

      O bir dakikayı ben beş dakika yapmayı düşünüyorum

    29. Hatice üzüm

      Selam ve dua ile inşaallah.kardesim lütfen lütfen sizden rica ediyorum.arka fon sesinden sizin anlattiklarınıza odaklanamıyorum. müthişti biz tizzz ses oluşuyor dikkatimi dagıtıncada birdaha toparlıyamıyorum.gercekden faydalı bilgiler paylaşıyorsunuz.öylesine de dinlemek istemiyorum.bu konuda bir şey yaparsanız çok sevinirim.vidyo ve güzel paylaşımlarımız için teşekkür ederim 😊

    30. Numan Erçin

      Abi bilgisayar oyununu Block list e ekleyelim mi yoksa saat kısıtlaması mı yapalım

    31. Numan Erçin

      Çok faydalı bir video

    32. Açelya Polat

      Kağıt kalemle izleyin dediğiniz an başımı masama eğdim ve gördüğüm en sevdiğim kalemimle en sevdiğim defterimdi bana bunu, not tutarak yararlı bir video izlemeyi, önceki videolarından aşıladığın için sana çok teşekkür ederim Hikmet Abim

    33. Meltem Aşkın

      Benim seçtiğim alışkanlık üniversite sınavı için her gün 100 matematik sorusu çözmek tyt ayt karışık ve geometri dahil

    34. Arzu Nesirli

      Artık ben hayalimdeki hayatı yaşamak istiyorum!

    35. Ömer Uşakli

      ⚠️Ertelemek bir hastalık değildir bir sorundur. Farkında olmadan insanların bilinçaltına bir ``Hasta oldum'' inancı yerleşebilir Hikmet Abi bu da insanları kötü etkileyebilir Hastalık bir ilaç ile tedavi edilir ancak sorun ise ilaç ile tedavi edilmez. Eyvallah Abi😊

    36. Uğur Mert Aslan

      Videoyu daha sonra izleye kaydettim, yarın izlerim

    37. İlayda Elif Kaya

      Demekki bende frontal yok

    38. İlayda Elif Kaya

      Bu videoyu bile daha sonra izleye erteledim😥

    39. Nurhayat Coşkun

      Tam da ihtiyacım olan şevki sunuyorsunuz. Allah sizden razı olsun. Gücünüze güç katsın. İnsanlığa ve İslama daha çok hizmetler nasip eylesin.amin.

    40. xyzdpd

      34 yaşındayım, 34 yıldır kafamdaki maymuna yenik düşüyorum. Başarısız değilim aksine ortalamanın üstünde bir başarım var ancak yıllardır hep yapabileceğimin en iyisini yapamadığımı hissettim, hissediyorum. ODTÜ'de okudum ama biliyorum ki erteleme hastalığım olmasa hep hayalini kurduğum Free University of Berlin'de Darthmouth'ta da okuyabilirdim, oralarda yaşayabilirdim. Ortalama ile idare ettim hep ve hep içim içimi yedi, o kafamdaki "senin potansiyelin bu değil" sesi hep konuştu. Yıllardır İspanyolca öğrenmek istiyorum, bir ara orta seviyeye kadar gelmişken 4 senedir yüzüne bile bakmadım. Yıllardır işlerim güçlerim var diye sevdiğim yazarın romanlarını okuyamadım ama bu sürede çalışmadım da, ekşisözlükte, twitter'da, instagram'da vakit geçirdim. Sabah erken uyanmayı hep istedim, işim mesai saatine bakmayan bir iş aslında bu konuda çok şanslıyım ama hayatımı düzene sokamadım, şu gün bunu, bugün şunu yapacağım deyip plana uyamadım. Daha ne uktelerim var, yazsam burdan köye yol olur. Artık çok yoruldum ve böyle giderse 65 yaşımda da aynı pişmanlıkları sıralayacağım. Bir yerden başlamalı. Sizi hiç tanımıyorum, yine bu hastalığın canıma tak ettiği bu akşamda erteleme hastalığı yazdım google'a ve siz karşıma çıktınız. Bir de sizin tekniğinizi denemeye çalışacağım, inanın çok zor, yani adeta bir uyuşturucu bağımlılığıyla mücadele etmek gibi. Öyle bela bir şey bu erteleme alışkanlığı. Umarım bu sefer başarırım.

    41. Annem Benim

      Teşekkürler

    42. cey alt

      mukemmel bir video

    43. Mustafa Kılınç

      Ağzınıza sağlık farkındalığımız arttı.

    44. Sare Bak

      sen var ya sen mükemmel bir insansın hayat kurtarıyorsun resmen

    45. ihlas ve huzur

      🅈🄰🄿🄸🄲🄰🄼

    46. Ayetullah Aktay

      Hocam videoyu inşallah yarin izlicem

    47. UĞUR YLMZ

      Yalan söyleyin yani ne güzel tavsiyeler :)

    48. Hadiye Öztekin

      Benim işim keçiler tavuklar kazlar ördekler le bir de temizlikte çalışıyorum tarla bahçede var idare ediyorum ama. Çok y olunda gjtmiyor sizin dediklerinizi uygulama ya calisicam maymun la mücadele Edeceğiz

    49. Emrah Ozkaya

      Dediğin şeylerin Pepsi çok mantıklı AMA Hayat o kadar kolay devil ve herşeyi öyle kontrol edemezsin

    50. Harbi Adam

      Kaliteli bir video

    51. Raziye Hut

      Harika bir konu ve videoda çok iyi olmuş...deniyeceğim bakalım sonuç nasıl olacak ...

    52. Kerem Karadeli

      öyle bi erteleme hastalığına sahipmişim ki videoyu daha sonra izleneceklerden buldum etyjhgfd

    53. Арзу Мамедова

      Süpersin abimmm

    54. Shafag Ahmadova

      cox teşekkur edirəm ,bu videoya gore.super super.size dua edecem.cox ertelenmiş işlerim vardi hamisi çözuldu.bir daha teşekkurler

    55. Samet Diye Biri

      güzel insan

    56. FTR TV

      nöranatomi tekrarı için de teşekkürler 😂

    57. Mərahim Qasımlı

      Ben ertelemeyi erteliyorum. 🤦🏻‍♂️

    58. Hüseyin ALTİNBAŞ

      Özet gecmek istersek. Eger bir maymunun önüne 1adet muz veya para koyarsanız maymun muzu tercih edecektir ama maymun bilmezki parayla daha fazla muz alabilecegini yorum tutarsa like atmanız yeterli.

    59. Fatima Guliyeva

      Yatmalıyım ama videoyu kesmeye kıyamıyorum

    60. Ozzy Lmao

      4. Dakikadaki olayı ben şöyle yapıyorum en sola aynı şekil yazıyorum ama hepsinin yanına bir numara koyuyorum günlere dağıtırken numara ile yaziyorum

    61. dr Özge

      Abi bu yıl sınav senem yapmak istediğim çok şey var ama yapabilcem tek şey ders çalışmak olarak görüyorum . Bu videoyu izlerken bile bir erteleme hastalığına giriyorum

    62. Ümmihan Celik

      Bunları söylüyorum ana olmuyo yapamiyorum söz veriyorum değişen bişey yok neyapmaliyim bunun üzerine video yaparmisiniz tesekirler

    63. Zilan Basci

      Herkez emanete sahip çıksın lütfen Beğen, yorum yap , paylaş😇😇

    64. Feyza Karaağaç

      Toparlandım, çok teşekkürler

    65. Cennet BAYRAM

      Maymuncuk bittin sen!!💪👊🙉yenicem seni

    66. Şahin Qasımov

      5

    67. JAMES 0007

      Adam çok iyi ya baya iyi böyle kanllar sayesinde baya gelişdiğimi hiss ediyorum

      1. Feyza Karaağaç

        Gelişmemişsin kardeşim geliştiğimi hissediyorum olacak

    68. Baris Kaya

      İyi ki varsın Anıl abi her düştüğümde kalkmama yardımcı oluyosun umarım bu senenin sonunda hedeflerimi gerçekleştirmiş olurum/oluruz

    69. Yasemin Akyell

      Gören begensin ara sıra gelip aydınla ayım ya

    70. Manchester Chronicles

      Muhteşem bir video olmuş, emeğinize sağlık :)

    71. Ramazan Kayak

      Neyse ya sonra izlerim

    72. Deleleeyy

      Kafamdaki maymunun benden çok çekeceği var

    73. Nur Arslan

      .

    74. Zeynep

      O bildirim videosu senden geldi ve izleyemedim ama çok merak ettim

    75. Yasin Yeşilova

      Ertelemek hastalık değil alışkanlıktır.

    76. Rukiye Doğan

      Gerçekten ağzınıza sağlık çektiğiniz çoğu videoyu izlemeye çalışıyorum . Ve gerçekten bu dünyaya ne için geldiğimizi yaşam amacımızın ne olduğunu fark etmeme neden oluyorsunuz. Uzun zamandır böyle bir kanal arıyordum ve karşıma siz çıktınız . Bu yüzden size teşekkür ederim .Kitaplarınızı da büyük bir heyecanla okuyorum . 😊

    77. Kimlik soğan

      Haccı ertelemislerdi yaşlanınca giderim demişlerdi. Yaslandilar şimdi hac yaşlılara kapalı. İsteseler de gidemiyorlar... Erteleme hastalığı insana kaybettiriyor...

    78. 2245 Beyza Ertan

      Abi cidden çok sağ ol çok iyi bi videoydu

    79. Ayşe Turgut

      Offf konuşmanın doluluguna bak yaa bu çok kıtap okumaktan demı

    80. Blue Butterfly

      Mükemmelsiniz ellerinize emeğinize sağlık. Uygulamaya çalışıcam inşallah ☺️🙋🏻‍♀️

    81. Begüm ÇETİN

      2 aydır falan daha sonra izle listesinde duruyor bu video.. :( hastalık bu vallahi billahi hastalık..

    82. Baran Yavaş

      1.57 de bahsettiğiniz frontal lob veya limbik sistem hangisini daha beslersen o savaşı kazanır demişsiniz hatalıysam lütfen düzeltin ama eğer limbik sistem ve frontal lobun arasında kalırsanız frontal lobun limbik sisteme karşı hiç bir çaresi yoktur bu bilgiyi bir akademisyenden öğrendim bu yüzden kaynak veremeyecğim

    83. Briefly Luna

      💙

    84. HÜRRİYET VAKTİ

      .

    85. Metin Kılıç

      Çok güzel. Emeğine sağlık.

    86. Adaletin Kılıcı

      "Daha sonra izle listesine eklendi"😀

    87. SEFA ERDOĞAN

      abi hayatımı değiştirdin çok teşekkürler bütün videolarına lıke atacam

    88. Elcan Qumbatov

      Şu anda bu videoya bakarak yapacağım işleri erteledim

    89. öAysu Şanlı

      gerçekten etkisini göreceğime inanıyorum. cidden çok teşekkürler. ..

    90. Harun Yahya Üzülmez

      Bu videoyu sonra izlemek için " Daha sonra izle " listesine ekledim

    91. Arzu Nesirli

      Benim hayatım iyiye yönelik degişiyor və bunun mimari siz və Hakan Baştürktür. Teşekkürler🙏🤗

    92. Hamza Kılıç

      Çok teşekkür ederim. Allah razı olsun

    93. Rza İsmayilov

      Biz erteleme hastaslyız gidib kağıt. Kalem almaya bile üşeniyoruz bir azdan yaparım diyoruz. Qaliba durum vahim🤣

    94. Matsub

      kaydettim sonra izlerim

    95. Munargul Polotova

      Ban Krgzstandan banin sizin gibi kojam olsa mutlu olurdum motivator

    96. Serdar Külhancıoğlu

      Hızlı izleyince Barış Manço'ya dönüşüyor ses :D

    97. Zekije Jashari

      14:02 "kafanin icinde maymuna artik ben hayalimdeki hayatimi yasamak istiyorum" dedigin zaman abi sanki kalbim acidi..

    98. ahunaz Şahin

      Sen hayatımı değiştirdin rehberlik hocamdan öğretmenlerimden ve ailemden daha çok senin desteğini gördüm ve bu beni kendime getirdi bu sayede kendimi seviyorum ve istediğim şeyleri başarıyorum iyi ki karşıma çıkmışsınız

    99. Mr. EKA

      Adamsn abi

    100. Gülistan Akburak

      Erteleme hastalığı videosunu erteleyen ben..