7 Gün Hiçbir şey Ertelemeden Yaşadım - İşte Sonuç

178 B görünümler9

    7 Gün Boyunca Hiçbir şey Ertelemeden Yaşadım - ve Sonuç
    Herkese merhaba bu aralar çok yoğun bir dönemdeyim ve geçen hafta şöyle bir fikir geldi aklıma. Kendime çok sıkı bir haftalık bir program hazırlim ve programın nasıl gittiğini günlük videolar çekerek sizle paylaşim hem üzerimdeki bu sorumlulukla ben programımı aksatmamış olurum hem de bu oluşacak videolar size fikir ve motivasyon verebilir. Özellikle ertelemekten nasıl kurtulunur, erteleme hastalığına çözüm, ertelemekten kurtul, ertelemekten kurtulma sanat, tembellikten kurtulma sanatı, tembellikten kurtulma konularında çok fikir verebilir.
    ilk gün heyecanlıydı. İkinci gün ilk gün gibi geçti, 3 ve 4 de biraz nefes alma, dışarı çıkma istekleri doğdu 5 ve dün en zor günlerde hem de en iyi hissettiğim günlerdi. Çünkü elimde sonuçlar oluşmaya başladı. bugün elimdeki sonuçlara bakınca şunu diyorum neticede geçti o günler ve bugün bir çok şeyi tamamlamış bir ben var burda. Bu süper bir şey. Değdi, o kadar güzel bir kelime ki. Şunu şunu tamamladım bedeli vardı ödedim ve burdayken şimdi burdayım. Bu ilerlemeyi görmek süper bir şey.
    Bu hafta benim için böyle bir macera oldu ve ve sizle paylaşmak istedim. Size de böyle bir kamp öneririm hatta kendinize bir söz verirseniz, hedefinizi, planınızı yazın aşağıya ben ve okuyan herkes destek verelim birbirimize hem iticigüç olsun. Bir haftalık, 7 günlük bir challange yaptım ve bunu sizle paylaşmak istedim.
    Kahvaltı tarifim: 6 çorba kaşığı yulaf (55gr), 1,5 su bardağı su ile kısık ateşte karıştırarak pişir. Yaklaşık 10dk. Tabağa al üzerine canın ne isterse koy. İşte bu kadar. Ben üstüne 2 varyasyon yapıyorum.
    1 tatlı olan: muz, fıstık ezmesi, biraz bal ve ceviz
    2 ekşi olan: frambuaz, vişne, böğürtlen, ceviz (bunlar ham olarak da 1 tatlı kaşığı şekerle pişirip de üstüne ekleyebilirsin)
    not: su yerine süt de koyabilirsiniz, daha tatlı, lezzetli olur ama benim laktoza alerjim olduğu için suyla yapıyorum.
    BİRLİKTE ÇALIŞALIM KANALI: bit.ly/BirlikteÇalışalım
    ERTELEMEYE SON VER VİDEOSU: trlocal.info/u/video/e6qEZcWutqC_l6Y
    GÜN İÇİNDE ENERJİK KALMAK: trlocal.info/u/video/ZGt-iNSd0oWtfpY
    INSTAGRAM: HikmetAnilOztekin
    MİNİMALİZM SERİSİ: bit.ly/MinimalizmSerisi
    EĞİTİM SERİSİ: bit.ly/EğitimSerisi
    --
    Bu kanalda başarı, verimli çalışma, motivasyon gibi konulara değiniyorum. Aynı zamanda yaşam felsefimi insanlara aktarmaya çalışıyorum. Nedir o? Etrafından dolaşırsak az çoktur, minimalizm, sade yaşamak, azdaki çoğu görmek, anlamlı yaşamak, sorgulayarak ve severek yaşamak gibi kelimeleri kullanabilirim. Hayat zor gibi gözükse de sadedir...
    Miss Emeli by General Vibe soundcloud.com/generalvibe
    Creative Commons - Attribution 3.0 Unported- CC BY 3.0
    Free Download / Stream: bit.ly/_miss-emeli
    Music promoted by Audio Library trlocal.info/u/video/n3-piKyfupvQnGM
    Hikmet Anıl Öztekin
    Ne için varsan, O'nun için yaşa.
    www.hikmetaniloztekin.com

    katma 12 gün önce

    YORUMLAR

    1. Hilal Sezer

      ben bir öğrenciyim ve 9. sınıfım bu videoyu izledim ve her gün 25 soru paragraf çözücem dedim ve şimdi soru bankama baktım ve yarısı bitmiş artık çözdüğüm tüm paragrafların hepsi doğru çıkıyor çok mutluyum . ve beraber çalışalım kanalındaki videolar öğrenci olmayan çoğu kişiye saçma gelebilir ama ben o videolar sayesinde benim için çok önemli olan bir sınavda sadece 2 yanlış [ sınav 100 soru ] yaparak sınavı kazandım çok teşekkür ederim @hikmetanılöztekin

    2. sadece

      Bu hafta seçmeli zorunlu ders sınavları var aynı zamanda 3 hafta sonra da 2.komitemiz var.Bu hafta seçmeli zorunlu ders sınavlarımı verip pazar günü sınavlar bittikten sonradan itibarenki hafta için sıkı bir plan hazırlayıp 3 haftadır devam eden 2.kurul derslerinin videolarını izleyip notlar alıp sağlam bi tekrarını yapacağım ve okuman gereken textbooklar var özellikle onları da bu programa dahil etmeyi düşünüyorum ama onlar 2.planda kalacaklar şimdilik öncelik komitenin❤

    3. Mehmet Nur Kavan

      Anıl abi notların dikat çekiciydi :D

    4. Ayşe Okuş

      Ne zaman kendimi yorgun hissetsem ve motive ye ihtiyac duysam arama butanuna ilk giridgim isim siz oluyorsuniz ve videoyi her sonlandigimda kalkip biseylere baslama istegi olusuyor su anda oldugu gibi tesekkurler emeginize saglik 👌

    5. Abdullah Abi

      Neden evde ders çalışmak isteyip de çalışamıyorum?

    6. Gizem Uysal

      18 Kasım’da başladım dün bitti çok verim aldım çok teşekkürler

    7. Meri Dgrl

      1yıl sonra ki bana katkısı olması için hedeflediğim günlük rutinleri, 40 günlük kamp ile elde edeceğim

    8. UĞUR EROĞLU

      Ağzınıza sağlık hocam, basit teknikler ama hepsi çok etkili. Zaten bir şey ne kadar basitse o kadar etkili değil midir :) Çok yorgun olmama rağmen bu videoyu izlemeyi ertelemedim, benim içinde güzel bir başlangıç oldu .

    9. Beyaz Sayfa

      Keşke biraz daha erken tanısaydım seni Hikmet Anıl abi. Boşa geçen zamanlarımı düşündükçe üzülüyorum. Bir ara bende kendime bazı hedefler belirlemiştim. Arada fire verdiğim oldu ama birazını yaptım. Özellikle karantina günlerinde bazı kitapları bitirdim. Baya iyi geldi.😊 Birde ben okuduğum kitaplarda anlamını bilmediğim kelimeleri ve beğendim sözleri vs. hep not aldım. Baya birikti şimdi onlar için bir program yapcam inşaallah,yapabilirim..

    10. Meltem Tarhan Erbaş

      👍🏻👏🏻👏🏻👏🏻

    11. Betül Akkaya

      Günlük planla yaşayan biri olarak geçen hafta haftalık plan oluşturmaya başlamıştım. Neredeyse kendime verdiğim süre bitmek üzere. Ve ben programdan tek bir maddeyi bile gerçekleştirmedim. ( Tarih: 24.11.20 Saat: 02.12) Videoyu izledikten sonra umarım yarın başlarım. :)

    12. yyaa mmur

      bu kendine hazırladığın planlamalarla ve grafiklerle ilgili video çekebilir misin aslında 2021 ajanda vs gibi

    13. Zelal Andiç

      Bu videoyu bir hafta sonra görmenin verdiği bir burukluk ama henüz hiçbir şey için geç olmadığının farkına varmanın verdiği bir huzur. Bugün başlıyorum ben de. Yarın ilk günüm olacak ve ilk vizelerime gireceğim. Olacak mı dersiniz?:)

    14. Fardime Güngör

      Altyazı eklersin

    15. Nuray Karatlı

      Sonuç: artık bir robotum. Ben ertelemediğimde öyle hissediyorum en azından.

    16. Mehmet Selim Ocak

      8:22 Tik Tok muydu ya o ?

    17. ELİF BODUR

      Gerçekten bir öğrenci olarak kendime bu tarz kamplar yapmam gerekiyor ama ben tam bitiremiyordum şimdi bi gaza geldim ilham verdin saol🧡

    18. ÖZLEM

      tam 1 hafta sonra vizeler başlıyorr iyi oldu bu videonun geldiğğ haydee bismillah💘

    19. Nesibe nur Dündar

      Videoya yeni denk geldim. Benim gibi erteleyenler için harika bir program. Deneyecegim. Teşekkürler 👌

    20. Eda Gül Aydın

      Sizin programınıza bakıp kendime de program yaptım. Vize haftamda güne erken başlayıp kaliteli bir hafta geçirmek istiyorum. Yarın programıma başlıyorum hadi Bismillah!

    21. Ahmet Çınar

      Herkeste bir oblomovluk var.

    22. emine & tayfun

      Tesekkürler gerçekten. Bu video sayesinde bi hayli düşüneceğim kendi içimde :)

    23. MERYEM KILINÇARSLAN

      Bir hafta boyunca mutfağımı akşam yemeğinden sonra ertelemeden toplayacağım☺️

    24. FİLİZ KUYULU

      beslenme konusunda protein evet çok önemli. omega takviyeside çok saygıdeğer bir takviye. günün kahvaltısı olarak 25 gr protein + 22 çeşit vitamin ve minarel ile başlamak alternatifi olmayan bir mucize. hatta en sevdiğin meyve ile şenlendirince daha bir harika. güne ilk olarak sıcak herbalife çayı ile başlamak zindelik ve dinç olmayı sağlayacaktır. sağlıklı beslenme yani wellness diyelim. bu bir reklam değil. bu bir yaşanılmış tecrübe. bunu adı HERBALİFE

    25. Irmak demir

      o kadar yoğun ki günlerim beni mutlu eden günlük alışkanlıklarımı bile erteler oldum. bi yandan üniversite vizeleri bir yandan hayallerim için üniversiteye tekrar hazırlanmam derken bazen boğuluyormuşum gibi hissediyorum. hiç ağlamıyorum da diyemem sonra ise pes etmek yok diyerek rabbime inancımdan aldığım güç ile tekrar oturuyorum o masa başına. hiçbir şey kolay değildir sadece bazılarımızın yolu biraz daha zordur. ama olsun yol ne kadar zor ise başarı o kadar tatlı gelirmiş insana. her günün sonunda yaşadığım başarma hissiyatı bana en büyük ödül oluyor. bugünün ders arası ödülü ise bu video oldu. teşekkür ederim. yalnız olmadığımızı hissediyorum.

    26. Eze

      5 gündür erteliyorum bu videoyu kısmet buguneymis

    27. Elif

      40 gün erken kalk meydan okumasını hiç yapamadım ama onu kısaltmak hiç aklıma gelmemişti. Ben de denemek isterim bu şekilde bakalım işe yarayacak mı

    28. feride korkmazer

      Hocm çok çok teşekkür ediyoruö hayatım sizi tanıdığım andan itibaren inanılmaz keyifli ir yol bir hal alsı kendim çok geliştiğimi hissediyorum yalnız hocam bir şey sormak istiyorum ben çok programlamaktan ya da program kurmaktan keyif almayan bir karakterim ama günü programlamasam bile çok mutlu bir şekilde geçiyor günüm verimli de geçiyor acaba bunu değiştirebilme imkanım var belki verimlilik daha artar

    29. İlyas İlhan

      hocam ben 5. günü abartır 5 puan değil *****5 verirdim :D

    30. ELEKTROMOBİL

      Elektrikli otomobil meraklılarını kanalıma beklerim 👍

    31. Sıla Sarıoğlu

      yorumu beğenin de ders calismayi hatirliyim

    32. Fatma Çelik

      Kullandığınız omega 3 takviyesinin markasını öğrenebilir miyim ?

    33. hayat_hobi_mutfak

      Sabah 5 te kalkmaya çalışmıyor muydunuz? 7'ye mi aldınız yeniden?

    34. EBUASLAN !

      1 haftayı göze alabilirim ama

    35. Gökhan Kaya

      Çalışma programı yaptığınız kağıttaki taslağı paylaşabilir misiniz

    36. Emine Mülayim

      Yıllardır youtube izleyicisiyim galiba ilk kez bir videoya yorum yapıyorum :) Yoğun bir çalışma programına hazırlanmam gereken zamanda karşıma çıkan harika bi video oldu. Hemen şu an bir program yapacağım çünkü "değdi" kelimesini kullanmak için sabırsızlanıyorum. Bu motivasyon içeriği için teşekkür ederiizz :))

    37. Sena Hanli

      Abi 5 te kalkıyoruduk hani??

    38. hamza özalp

      En sondaki şarkı ismini bilen

    39. Ayşe Erdoğan

      Yaa her yerde verimli pomodoro videosu ariyordum veee birlikte çalışalım kanalını yeni görünce çok heyecanlandım teşekkürleeer❤

    40. Melek

      💜

    41. Zeynep Çolak

      Vize haftasındayım yedi gün dolu dolu çalışmam gerekiyor bu video tam üstüne geldi

    42. Eva Beyza

      tam vizelerimin geldiği hafta bu videoyu görmem harika oldu ben de sizin yaptığınız gibi kendime küçük hedefler koyup ders çalışma ve ibadet odaklı bir plan hazırlamak istiyorum ders çalışmaya başladım ama aklımda pek net bir plan yoktu şimdi enerjimi toplayıp planlı çalışmaya başlıyorum inşallah. Çok teşekkürler Hikmet Abi. Allah senden razı olsun öyle güzel videolar yapıyorsun. Uzun süredir evimde minimalizmi uygulamaya çalışıyordum neredeyse bitti sayılır. Artık sıra zihnime gelmişti. Bugün de geçmişi geçmişte bırakmak için yıllar sonra eski mahallemi ziyarete gidiyorum. Anıları tazeleyip onlara veda edeceğim. Sınavlardan sonra ise ailemdeki ve çevremdekileri doğru kararları vermeleri için cesaretlendirip onları da akıllarındaki gereksiz düşüncelerden pişmanlıklardan kurtarmaya çalışacağım. Allah hepmizin yardımcısı olsun. 1 aya kadar da yemek, uyku düzenlerimi oturtup spora başlamayı düşünüyorum. Önerileriniz neler?

    43. Bashi

      Bu videodan gerçekten çok şey ögrendim, bundan sonra odağım önümdeki sınav (2021 tyt-ayt) için değil o hafta sonunda çözeceğim deneme için çalışmak olacak ve bu çok daha yakın bir zaman olduğu için daha da çok ve verimli çalışmış olacağım diye düşünüyorum ve bu hafta başlıyorum sizinle aynı programı uygulamaya😊❤

    44. Meldagül Eryılmaz

      20 Kasım 2020☺️ Bugün başladım hadi Bismillahirrahmânirrahîm🤩 7 gün sonra görüşürüz ✌🏿

    45. Özge Nur Özbeyaz

      Dikkat! Aşırı motivasyon veren ve işinize yarayacak bir video dur.!!! Harika olmuş abi işime çok yaradı ❤️

    46. Gül Akinci

      Gercekten o kadar sikayetciydim ki hayatimdan ve beslenme seklimden hayatimin anlamsizligindan bu karantina sürecinde bir bunalim geldi bana. Videonuzu izledim vallahi ilac mi desem yoksa motivasyonun dibi desem bilmiyorum ama hayatimda bir kac kararlar almaya karar verdim. Suan burda 00:53 ve sabah erken kalkip kosuya cikacagim. Cok ama cok tesekkür ederim.

    47. ayslxrd imayse

      sınav haftası için program hazırlamıştım ve çok iyi gidiyordum dün sınavların iptal edidiğini öğrendim ve program bana yararlı olacağını bilsem bile bugünümü off verdim çünkü içimden yapmak gelmedi ama bu akşam içimde bir vicdan azabı ve eksiklik ile uyuyacağım çünkü kendimi kandırmış ve zamanımı boşa harcamış durumdayım

    48. Easlan

      Kitap calismasi Feslegen 2 icin olsun 😔😔

    49. Nurgul Senatik

      Çok yararlı bı video olmuş... teşekkürler yolunuz aydınlık olsun...

    50. melis tekin

      Hikmet abi çok teşekkür ederim tam da böyle bir programa ihtiyacım vardı sizin bu programı ders çalışma programına uyarlıyacam ve hiç ertelemiyecem

      1. selim fggg

        Aynen benimde

    51. MUHAMMED ALÇELİK

      Her Like kadar soru cozucem çalıntı yazmayın başkasından gördüm zaten ama iyi motivasyon veriyor.

    52. Irem Kayhan

      Bu haftaki vize dönemim için aynı uygulamayı yapmak istiyorum bakalım benimkiler de verimli olacak mı😁

    53. Firdevs Asik

      Bu videoyu bile sonradan izle listesine ekleyen ben 😂

    54. Hatice Aydın

      Sürekli bir şeyleri erteliyorum ve sürekli vaktinin gelmediğine inanmaya çalışıyorum. Üstelik geçtiğini de biliyorum. Video benim için ön ayak olacak. Sayende başarmak için ilk adımlarımı atacağım. Seviliyorsun abi :)

    55. Halil İbrahim AKCA

      Merhabalar Hikmet Hocam, Rica etsem bir hafta boyunca kullandığınız çizelgenin pdf ini bizimle de paylaşma şansınız var mı Belki extra bir teşvik olabilir bu bizim için. Ve kendi adıma olacağına inanıyorum da. Hikmet Hocanın dikkatini çekmek adına gören arkadaşlar beğenirse sevinirim hep beraber toplu bir challenge yapmış oluruz :))

    56. Fidan Özbayrak

      Yaparsam hepsi biter👍

    57. Baba4234 Yildiz

      Ben genelde plansiz ya nolacak yaparim diyenlerdiyim herkes gibi ben de erteleyenlerdenim. Allah razi olsun abi ya . Ne dogru demissin "Bir ömür eşşeklik edecegime bir süre ineklik etmeye raziyim.":))

    58. Elif Keleş

      Abi sen olmasan ne yapıcaz biz

    59. Zeynep

      Videonun 3. dakikasında sonra izlerim deyip kapatıyorum.Yayınlandığı gün de videoyu görüp sonra izlerim demiştim. Erteleme ruhumla bütünleşti artık kurtulamıyorum.

    60. Eymen Dakak

      Şuanda başka birşeyi erteleyip bu videoyu izliyorum

    61. brc gvn

      👏👏👏

    62. Mehmet Dursun

      Abi ağzına yüreğine sağlık. Buraya yaşam felsefesi olacak bir söz bırakıyorum. 'Ömrün bitmiş fakat sen yalvarmış, yakarmışsın, sana bir dün daha verilmiş; işte şimdi öyle bir günde bulunuyorsun, öyle bir günde ne yapacaksan, her gün aynı gayretle o işe sarıl, öyle çalış, öyle ibadet et, öyle yaşa..'

    63. AhAmelia _

      Özlemişim🌸

    64. batuhan puhurcuoğlu

      çok güzeldi gerçekten

    65. diloşşş fitnes

      Ayın 18 i yks ye hazırlanıyorum akşam saatleri ve planımı yaptım yarın başlıyorum ✨ gelişmeleri yazicam merakla bekliyorum beğenin unutmiyim :)))))

    66. Berra Parlak

      Sesinin tonu ve konuşma şeklin beni çok rahatlatıyor neden bilmiyorum

    67. su_ kuşu*

      Dün videoyu izledim gaza geldim yarın baslicam dedim ve bu günde yarın yapma kararı aldım 😶🌝

    68. ÇİZİM ADASI

      ne için varsan onun için yaşa etrafındakilere bakma

    69. Duru A.

      Bu videoyu bile daha sonra izlemeye kaydetmem, peki?

    70. Anonim Person

      Yaaa adam uğraşmış neden beğenmiyorsunuz siz tembel olmayı seviyor musunuz insan bir beğenir dislike atmak ne 😐

    71. Füzyon Tepkimesi

      FAYDALI OLMUŞ..........

    72. K G

      2:29 ve 7:08 de geçen programın adı nedir bilen var mı?

      1. Melih Can

        photoshop cc

    73. Ali Kaya

      Emeğine yüreğine sağlık güzel bir video daha👌

    74. Ayşegül Oğuz

      Cok etkilemdim ben de yapmaya karar verdim bir bakayim diger videolarınıza da bakalım neler var

    75. Nebahat Acr

      Ben öğrenciyim ve bir sürü tamamlamak geren ödevler var ama aynı zamanda sorumluluklarım da var bu yüzden bana yardım eder misiniz 1 haftalık sikilmiyacagim bir program yapmama

    76. Şevval A

      Yaaa neden hâlâ gözlük takıyorsun

    77. emrah birgül

      İlham verici...

    78. Reqis Heziyeva

      Eğer gelecekte bir gün yüksek yerlerde olursam bu zirveye kalkmam için sizin bana ne kadar yardım ettiğinizi hiçbir zaman unutmuycam😍iyiki varsın abi

    79. Ali

      Hikmet abi sen küfür ediyormusun hiç?

    80. Nazım sedat keremoğlu

      Plan yapıyorum kendi kendime tamam artık sen planlı bir öğrenci oldun ama anlamadığım Bi şekilde uyamıyorum ne yapmalıyım

    81. M.Yusuf Yaman

      Merhaba abi, bir isteğim olacak pomodoro yapsanız olmaz mı set ayarlarini siz belirleyin ama yeter ki pomodoro yapalim 😊😊

    82. Mehmet Metin Gunduz

      Bu kadar muhafazakar görünüp koca videoda tek bir Allah dememek çok düşündürüyor beni. Allah’ın ayetini dahi bize verilen nasihat diye çevirmek bana artık masum görünmüyor. Üzülüyorum sünnette uygun yaşamaya çalışıpta bunu başka birşey gibi gösterme tedirginliği 😔😔😔

    83. Zeliha Kaçtı

      Belirli aralıklarla kdndime hedefler koysam da aylık,haftalık ya da günlük garip bir isteksizlik var. Ayni sizin gibi ilk gun yaptığım programa başlarken bi umutla baslıyorsam devamında kolay pes ediyorum. Aile evinde yasamamin da bir etkisi var sanırım. Ingilizce ogrenmeye çalışıyorum en basitinden. Cok ogrenmek istesem de o masanin basına geçemiyorum ya da çabuk kalkıyorum. Önerileriniz neler? Neler yapabilirim sizce? Simdiden tesekkur ederim.☘

    84. Altan Bengiler

      Kendime bir plan hazırladım ; Bu planı uygulamaya çalışacağım. Bana ve kendine plan hazırlayan diğer arkadaşlara kolay gelsin . İnşallah bu planı uygularım, Sevgiler ...

    85. zihinharitalamatematik

      Bir ömür eşeklik edeceğine bir süre ineklik et. Güzelmiş bu söz yazdım bir köşeye ..💐

    86. Dünyaya _baxış _

      Ben öyrenciyim ve şu vidolardan sonra çok motivasiyom alıyorum .Lakin bende özgüven eksikliyi var onu bilmiyorum nasıl düzeltiyim

    87. Rüyam Rüyam

      Destek için yorum atmayı ve begenmeyi unutmayalım

    88. Kerem Kara

      Abi senin yazar olduğunu öğrendim benim en büyük hayalimde yazar olmak şu an bir kitap için çalışmaya başladım abi bir video çekermisin lütfen bu işler nasıl ilerliyor bir anlatır mısın.

    89. melisa Başyiğit

      Abi ikinci listede nasıl bir plan var?

    90. Sefa Balkan

      Ses tonunu, vurgularını, konuşma tarzını Serdar Kılıç'a benzeten tek ben miyim?

    91. Hatice Akkuş

      Abi her videoların için sana ayrı ayrı teşekkür ederiz iyi ki varsın, bu arada Hikmet abi yeni kitabın ne zaman çıkıyor

    92. Nazlı Can

      Abi harikasın yaa ben de senin gibi olmayı çok istiyorum bunu yapmam için planlı ve verimli çalişmaliyim sürekli kendi geleceğim olan dersleri erteliyorum bana ilham ve güç verdin teşekkürler

    93. Melek Naz Bahsi

      Sınavım var haftaya ve yarın saat sabah 6' da kalkmayı düşünüyorum. Bana göre verimli bir rutin hazırladım. Kalkabilirsem tabii ...

    94. rabia güneş

      evli mi, hoca bilen var mı

    95. rabia güneş

      çok iyi anlatmışınız

    96. Pür Melalim

      11:27 Gelecekteki bize yapabileceğimiz en büyük iyilik : bugunki sorumluluklarımızı yapmaktır.

    97. Pür Melalim

      Bir ömür eşeklik edeceğine bir süre ineklik et.

    98. Pür Melalim

      Videonun sonunda çok güzel enerji topladığımı hissettim . İyi ki varsınız Hikmet Anıl Öztekin.

    99. BERAT ŞAHİNLİ

      EVET BAKIN 9/E enes batur elini mermerden son ceken kazanır!!! yerıne hıkmet anıl ızleyebılırsınız